Triumf nad Candidą: jedz to, nie jedz tego


candidaJak pozbyć się grzyba Candida?

Co Ty na to, aby dać popalić temu grzybowi?

Szczególnie że, jak pokazują badania na prywatnym Uniwersytecie Rice w Houston (USA), w większym czy mniejszym stopniu aż 70% populacji jest nim zainfekowana.

Oczywiście, możesz czekać, aż przerost Candidy będzie na tyle silny, że zacznie się odbijać na zdrowiu: zatoki, zmęczenie, przygnębienie…

ALBO: Możesz poświęcić następne parę minut na przeczytanie mojego wpisu.

W każdym razie — aby wygnać z życia tego grzyba, wpierw trzeba usunąć z jadłospisu to, co go karmi. W przeciwnym razie pozostanie wrażenie, że czegokolwiek się dotkniesz, nie działa. Jak ma działać, skoro Candida wciąż je i ma się dobrze?

CO USUNĄĆ Z JADŁOSPISU, ABY NIE KARMIĆ WIĘCEJ CANDIDY

Grzyb ten żywi się praktycznie tylko jednym źródłem energii: węglowodanami prostymi jak glukoza, fruktoza, laktoza. Występują one, niestety, niemal we wszystkich popularnych owocach.

Podczas gdy owoce dla ludzi ze zdrowymi jelitami są wspaniałym pożywieniem, dla ludzi z uszkodzonymi jelitami mogą być istną zmorą: prowadzić do senności, mdłości, skoków nastroju i umysłowego zamglenia. Tylko awokado nie karmi Candidy. Ewentualnie grejpfrut.

Pośród wszystkich owoców cytrusowych, cytryny i limony są najbardziej bezpieczne przy kandydozie. Lecz mimo wszystko, nawet one mogą mieć negatywny oddźwięk z uwagi na obecność kwasów, które mogę podrażniać słabe jelita.

Jak jest u Ciebie? Czy owoce faktycznie pobudzają aktywność Candidy? Zrób prosty test: na trzy dni (doświadczenie pokazuje, że tyle wystarcza) wyklucz z jadłospisu wszystkie owoce i biały cukier (nie tylko w kawie, ale i ciastkach!). To na chwilę zmniejszy aktywność Candidy.

Zwykle różnicę widać w poziomie energii w ciągu dnia oraz mniej zabrudzeń na papierze toaletowym.

Nie musisz specjalnie ograniczać węglowodanów złożonych, czyli np. pieczywa pełnoziarnistego. Mimo że też karmią Candidę, to w mniejszym stopniu niż węglowodany proste. A już szczególnie, jeśli dobrze przeżuwasz każdy kęs. Idealnie pogryziony kęs węglowodanów złożonych aż w 80% trawiony jest w jamie ustnej. To wielkie wsparcie dla pracy jelit, trzustki i dwunastnicy.

Zatem, pierwszy i najważniejszy krok: stronić od cukrów prostych. Jeśli naprawdę zależy Ci na zdrowiu, po tym wpisie odpalisz Google i poszukasz, jakie produkty składają się z cukrów (czyli węglowodanów) prostych.

CO DODAĆ DO JADŁOSPISU, ABY ROZWALIĆ CANDIDĘ W PYŁ

Jednym z najsilniejszych pogromców Candidy okazuje się olej kokosowy. Ma w sobie kwas kaprylowy, potężne remedium antygrzybiczne.

Olej kokosowy jest dodatkowo, a raczej przede wszystkim, źródłem dobrych tłuszczy. Podobnie z resztą jak mleko kokosowe i krem z kokosa.

Jeśli w jelitach nie występują stany zapalne i zmiany chorobowe, dodanie do jadłospisu cebuli, oregano, tymianku, czosnku (bardzo silny pogromca grzybów!) również przybliża do wolności od Candidy.

Interesująco w kuracji przeciwgrzybiczej spisuje się herbata Lapacho.

Oraz: błonnik pokarmowy. Nie ma możliwości wykopać z życia Candidę, jeśli na czas nie opróżniamy „śmieci” z jelit:

Bitwa z Candidą nie jest prosta, ale jest do wygrania. Jak już uda się odzyskać i UTRZYMAĆ jelita w zdrowiu, można stopniowo powracać do owoców.

Ponad 155 000 kobiet i mężczyzn odkryło już tę w 100% naturalną metodą oczyszczania ciała z toksyn i zanieczyszczeń…

Kliknij i sprawdź»

Miłego dnia 😉

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s