Sok na odporność


sokZadbaj o odporność

Dzisiaj polecam Ci pyszny sok marchewkowo-jabłkowo-pomarańczowy z dodatkiem ostrego imbiru. Dzięki zawartości imbiru sok rozgrzeje Cię i doda energii, a przede wszystkim zwiększy Twoją odporność. Tak skomponowane smaki i wartości odżywcze sprawią, ze będziesz uodporniony na niższe temperatury i niestraszne będą Ci mrozy.

To interesująca mieszanka, dzięki której każdy zimowy ranek będziesz rozpoczynać pełny werwy i w dobrym nastroju. Imbir dodany do soku ma działanie rozgrzewające oraz chroni przed infekcjami, bo zawarte w nim olejki eteryczne mają działanie przeciwzapalne.

Sok z jabłek wzmocni serce, a Lignan Primvitalny poprawi pracę wątroby. Cytrusy dostarczają witaminy C w czystej, doskonale przyswajalnej formie, co zapewnia proces tłoczenia soków ze świeżych owoców. Dzięki niej Twój organizm ulega odkwaszeniu i zostaje przywrócona równowaga kwasowo-zasadowa.

Z kolei sok z marchewki, pełen karotenów, wzmocni wzrok, zmęczony zimową szarówką oraz zapewni doskonały koloryt skóry nawet w najzimniejsze dni.

Uwaga! Witaminy zawarte w soku oczyszczają organizm z toksyn, a co najważniejsze – wspomogą go w walce z infekcjami, które zimą przytrafiają się często.

Tak przygotowany sok to naturalne lekarstwo, które wzmocni Twój system odpornościowy.

Jak przygotować sok odporność?

Składniki: marchew | jabłko | imbir | pomarańcze | ew. pełna miarka świeżo zmielonego Lignanu Primvitalnego

Przygotowanie: wyciśnij sok z pomarańczy. Marchew i imbir umyj i obierz. Jabłko umyj, pokrój, usuń gniazdo nasienne. Wszystkie składniki wrzuć do sokowirówki i wyciśnij sok.

Wymieszaj ze sokiem z pomarańczy i dodaj Lignan Primvitlny.

Dlaczego Lignan Primvitalny?

Zawarty w nim czyściutki Ostropest plamisty pomaga zregenerować hepatocyty — komórki, które odpowiadają za produkcję żółci. Dzięki jego działaniu, możemy z większym spokojem posilać się ulubionymi potrawami, bez większych obaw o kolki i niedomagania trawienne. Oczywiście, Ostropest nie jest remedium, które zastąpi dobre nawyki żywieniowe. Te zawsze — powtarzam — zawsze wiodą prym w doskonaleniu zdrowia układu trawiennego.

Miłego dnia 😉

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s