Odchudzanie z błonnikiem


odchudzanieOdchudzanie napojami z błonnikiem

Dzisiaj szybka kuracja odchudzająca. Idealna tuż po świętach, bo pomoże w pozbyciu się efektów łasuchowania i umożliwi odzyskanie sylwetki tuż przed sylwestrem. Nie musisz się natrudzić, by uzyskać efekt płaskiego brzucha. Po prostu wprowadź do codziennej diety napoje bogate w błonnik. To pobudzi układ pokarmowy do pracy, przyspieszy perystaltykę jelit… i ju z po 2 dniach zauważysz korzystną zmianę.

Uwaga! Aby błonnik zadziałał pij dużo wody (najlepiej mineralnej niegazowanej), co najmniej 1,5 l dziennie, bo w przeciwnym razie błonnik, zamiast wspomóc prace jelit i pobudzić przemianę materii, może podziałać zapierająco i stać się przyczyną bólów brzucha.

Pierwszy dzień kuracji napojami z błonnikiem: od 10 do 20 g błonnika

Napój pomidorowo-selerowy z natką pietruszki

Umyj i sparz 2 średniej wielkości pomidory (np. malinowe). Wykrój z nich zielone końcówki. Podziel pomidory na ćwiartki. Łodygi selera naciowego opłucz letnią wodą i pokrój w 2-centymetrowe kawałki. Kilka gałązek natki opłucz i porwij palcami. Warzywa z natką zmiksuj w blenderze. Dodaj łyżeczkę oleju (np. lnianego, rzepakowego).

Zawartość błonnika: 3,8 g.

Napój z kiwi i selera naciowego

2 owoce kiwi obierz ze skórki i przekrój na pół. Łodygę selera naciowego opłucz letnia wodą i pokrój na kawałki o długości 1,5-2 cm. Oba składniki zmiksuj z 1 szklanką niegazowanej wody mineralnej i łyżeczką miodu naturalnego.

Zawartość błonnika: 3 g.

Napój bananowo-ananasowy

1 dojrzały banan opłucz letnią woda i obierz ze skórki. Pokrój w plastry grubości 1-2 cm. Obierz ze skórki ćwiartkę świeżego ananasa. Pokrój na cząstki. Do owoców dodaj szklankę chudego 2% mleka lub jogurtu naturalnego. Wszystkie składniki zmiksuj w blenderze. Dopraw szczypta cynamonu.

Zawartość błonnika: 4,2 g.

Napój selerowo-imbirowy z otrębami

4 łodygi selera naciowego opłucz letnią wodą. Zblenduj z 1/2 szklankami niegazowanej wody mineralnej, 2-3 plasterkami świeżego imbiru i łyżką stołową otrębów pszennych. 1/2 korzenia selera obierz ze skórki i przeciśnij przez sokowirówkę. Połącz sok i zblendowane składniki.

Zawartość błonnika: 4,1 g.

Napój z mango i szpinaku z miętą

60 g szpinaku sałatkowego opłucz letnią wodą. Dojrzałe mango opłucz i obierz cienko ze skórki. Połącz z 1/2 szklanki niegazowanej wody mineralnej i garścią świeżych listków mięty. Całość zmiksuj w blenderze. Możesz dodać 2-3 kostki lodu.

Zawartość błonnika: 5 g.

Napój jogurtowy z kiwi

3/4 szklanki jogurtu naturalnego lub zsiadłego mleka zmiksuj z obranym se skórki i przekrojonym na pól owocem kiwi. Dodaj łyżeczkę miodu naturalnego i szczyptę mielonego cynamonu.

Zawartość błonnika: 2,9 g.

Napój z kiwi i orzechami włoskimi

2 duże dojrzałe owoce kiwi obierz cieniutko ze skórki i przekrój na pół. Zmiksuj z 2 łyżkami stołowymi orzechów włoskich lub laskowych i 1/2 szklanki niegazowanej wody mineralnej.

Zawartość błonnika: 4,1 g.

Napój brokułowy z pestkami dyni

1/2 średniej wielkości brokuła (powinien być zielony, niepożółkły) opłucz letnią wodą i podziel na małe różyczki. Następnie zmiksuj warzywo w blenderze z 2 łyżkami stołowymi pestek dyni oraz 1/2 szklanki niegazowanej wody mineralnej. Dodaj szczyptę chilli.

Zawartość błonnika: 5,8 g.

Drugi dzień kuracji napojami z błonnikiem: od 20 do 40 g błonnika

Napój marchwiowo-szpinakowy

2 średniej wielkości marchewki starannie opłucz ciepłą wodą. Wyciśnij z nich sok w sokowirówce. Garść świeżego szpinaku opłucz letnią wodą i zmiksuj w blenderze. Połącz z marchwiowym sokiem.

Zwartość błonnika: 5 g.

Napój jogurtowy z mandarynkami

5 mandarynek opłucz ciepła wodą, sparz wrzątkiem i obierz ze skórki. Usuń białe błonki i pestki. Podziel na cząstki. Zmiksuj w blenderze razem ze szklanką jogurtu naturalnego lub kefiru.

Zawartość błonnika: 5,4 g.

Napój rzodkiewkowo-ogórkowy z kiełkami

Kilka rzodkiewek opłucz ciepłą wodą, odetnij zielone listki i ogonki. Rzodkiewki przekrój na pół. 1/2 umytego ogórka obierz ze skórki i pokrój w grube plastry. Składniki zmiksuj razem z 1 szklanką maślanki i garścią kiełków pszenicy. Dodaj po łyżce świeżego, opłukanego i posiekanego koperki oraz natki.

Zawartość błonnika: 6 g.

Napój pomarańczowo-grejpfrutowo-mandarynkowy

1 średniej wielkości pomarańczę, 1 grejpfruta i 2 duże mandarynki opłucz ciepła wodą, sparz wrzątkiem i obierz ze skórki. Oczyść z błonek i pestek. Podziel na cząstki. Cytrusy zmiksuj razem w blenderze.

Zawartość błonnika: 10 g.

Napój buraczany z jabłkiem i marchewką

1 duże jabłko, 1 mały burak, 1 średniej wielkości marchewkę opłucz ciepłą wodą. Warzywa obierz ze skórki i razem z jabłkiem przeciśnij przez sokowirówkę. Do uzyskanego soku dodaj 1 łyżeczkę od herbaty świeżo wyciśniętego soku z cytryny. Natkę opłucz letnią wodą i posiekaj. Połącz z sokiem.

Zawartość błonnika: 8 g.

Napój jogurtowy z pomarańczą i papryką

1 dużą czerwoną i 1 żółtą paprykę oraz 1 pomarańczę opłucz ciepłą wodą. Pomarańcze sparz wrzątkiem, obierz ze skórki i podziel na cząstki. Papryki pokrój na kawałki, oczyść z pestek. Wszystkie przygotowane składniki zmiksuj w blenderze z 1 szklanką jogurtu naturalnego. Dodaj szczyptę białego pieprzu.

Zawartość błonnika: 6,1 g.

Napój marchwiowo-jabłkowy + siemię

2 średniej wielkości marchewki i 1 duże jabłko opłucz ciepła wodą. Warzywa obierz ze skórki. Przeciśnij przez sokowirówkę. Jabłko pokrój na ćwiartki. Zmiksuj w blenderze razem z 2 łyżkami stołowymi mielonego siemienia lnianego. Połącz z sokiem z marchwi.

Zawartość błonnika: 12 g.

Napój buraczano-pomidorowy z natką

3 małe buraki opłucz ciepłą wodą i obierz ze skórki, przeciśnij przez sokowirówkę, 2 średniej wielkości pomidory umyj i sparz, pokrój na ćwiartki, zmiksuj w blenderze z pęczkiem opłukanej w letniej wodzie, posiekanej natki.

Zawartość błonnika: 10,3 g.

Posprzątaj Swój Organizm Od Środka i Usuń Toksyny Wraz z Całą Chemią, Którą Przyjmujesz z Dzisiejszym Pożywieniem i Powietrzem

Błonnik witalny Jak groźne dla Twojego zdrowia mogą być toksyny i niestrawione resztki pokarmów, które codziennie zatruwają Ciebie i Twoich bliskich?»

Miłego dnia 😉

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s