Jak w 4 dni zrzucić 2-4 kilogramy?


brzuszekJak pozbyć się brzuszka?

Weź sobie do serca poniższe rady, a w kilka dni zrzucisz 2-4 kilogramy. Oprócz przestrzegania diety – każdego dnia:

  • pij co najmniej 2 litry wody (nawadnianie organizmu pomoże usunąć nadmiar wody, zmniejszyć obrzęki, a tym samym stracić więcej na wadze);
  • ogranicz picie kawy (zatrzymuje wodę w organizmie);
  • unikaj alkoholu (powoduje rozszerzenie naczyń krwionośnych, co ułatwia przenikanie wody do tkanek i powstawanie obrzęków, także w okolicy talii);
  • wciągaj brzuch (staraj się to robić jak najczęściej – w autobusie, oglądając telewizję, w kolejce). To najprostsze ćwiczenie, które wzmocni mięśnie brzucha.

Dieta – dzień I

Śniadanie: sok wyciśnięty z pomarańczy, jabłka i 2 marchewek, rozcieńczony wodą.

II śniadanie: mały kubek chudego kefiru | herbata z pokrzywy.

Obiad: sok wielowarzywny | kefir

Podwieczorek: sok wyciśnięty z grejpfruta z dodatkiem imbiru.

Kolacja: sok wielowarzywny

Sok wielowarzywny: 3 dojrzałe pomidory | papryka | jabłko | marchew | kawałek selera naciowego | łyżka soku z cytryny | 1/2 pęczka natki pietruszki | kilka kropli oleju lnianego | sól

Przygotowanie: umyj warzywa, marchew oskrob. Wyciśnij w sokowirówce sok ze wszystkich warzyw i jabłka, zostawiając jeden pomidor. Dodaj szczyptę soli i olej, dokładnie wymieszaj. Wrzuć obrany i pokrojony w kosteczkę pomidor.

Dieta – dzień II

Śniadanie: duży banana obsmażony na maśle (pół łyżeczki), oprószony cynamonem.

II śniadanie: 2 niewielkie marchewki, kilka plasterków świeżego ananasa, herbatka z melisy.

Obiad: pożywna sałatka.

Podwieczorek: jabłko.

Kolacja: sałatka z kalafiora i pomidorów | mały kefir.

Sałatka: kilka liści sałaty | 4 pomidory | 2 ogórki | cebula | 2 łyżki oliwek | 2 plastry sera feta | łyżka oliwy | ząbek czosnku | łyżeczka ostu winnego | świeży lub suszony estragon | pieprz | sól

Przygotowanie: porwij sałatę na kawałki, obrane pomidory pokrój na cząstki, cebulę w piórka, ogórki półplasterki fetę w kostkę. Wszystkie składniki ułóż w misce. Oliwę wymieszaj ze zmiażdżonym czosnkiem, octem i przyprawami.  Polej sosem sałatkę, wymieszaj.

Dieta – dzień III

Śniadanie: szklanka soku pomidorowego posypanego bazylią | jabłko.

II śniadanie: barszcz czerwony.

Obiad: sałatka owocowa.

Podwieczorek: kiwi | 2 średnie mandarynki.

Kolacja: sałatka z fasoli szparagowej i łyżki tuńczyka.

Sałatka owocowa: pół ananasa | kawałek różowego grejpfruta | kilka mrożonych śliwek | łyżka mrożonych jagód | jogurt naturalny

Przygotowanie: wydrąż środek z ananasa, pokrój owoc w drobna kostkę. Grejpfrut podziel na cząstki i pokrój na mniejsze kawałki. Rozmrożone śliwki pokrój w cząstki dowolnej wielkości. Ułóż owoce w miseczce z ananasa. Wymieszaj. Całość polej jogurtem, posyp  mrożonymi jagodami.

Dieta – dzień IV

Śniadanie: sałatka z kalafiora, papryki i 100 g gotowanego kurczaka | herbatka ze skrzypu.

II śniadanie: duże kiwi.

Obiad: sałatka z wędzonym łososiem.

Podwieczorek: szklanka soku z jabłek | 5 suszonych moreli

Kolacja: szklanka chudego jogurtu | banan | 3 łyżki musli

Sałatka z wędzonym łososiem: 50 g wędzonego łososia | pęczek rzodkiewek | główka sałaty | kawałek ogórka | cebula | łyżeczka oliwy | łyżeczka soku z cytryny | sól | pieprz

Przygotowanie: sałatę porwij na kawałki, pomidory pokrój w ósemki, a rzodkiewki o ogórek w plasterki. Cebulę posiekaj. Łososia pokrój na kawałki i skrop cytryną. Składniki wymieszaj, posól, skrop oliwą i cytryną. Dopraw do smaku.

Zapamiętaj: Kto dba o higienę wewnętrzną organizmu, ten żyje dłużej…

Kliknij i sprawdź»

Miłego dnia 😉

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s