Kuracja na wzmocnienie odporności


Kuracja na wzmocnienie odpornościKuracja na wzmocnienie odporności według Ewy Dąbrowskiej

Ewa Dąbrowska – z wykształcenia lekarz, przez wiele lat pracowała na Akademii Medycznej w Gdańsku (ma tytułu doktora nauk medycznych). Zajmowała się naukowo rolą żywienia w leczeniu chorób cywilizacyjnych.

Na podstawie tych badać opracowała nowatorską dietę odtruwającą.

Dieta odtruwająca według Ewy Dąbrowskiej

To okresowa kuracja, rodzaj głodówki.

Uwaga! Wzmacnia siły obronne organizmu, dzięki którym może się sam leczyć.

Zasady kuracji na wzmocnienie odporności

Przez kilka dni do kilku tygodni zaleca się dietę bogatą w warzywa niskoskrobiowe (np. marchew, buraki, seler, pietruszka, rzodkiew), kapustne (kapusta, kalafior, brokuł), cebulowe (cebula, por, czosnek), dyniowate (dynia, kabaczek, ogórki), psiankowate (pomidor, papryka), liściaste (sałata, zioła).

Możesz jeść niskocukrowe owoce: jabłka, grejpfruty, cytryny.

Polecane są zielone soki z natki pietruszki, selera naciowego, mniszka, pokrzywy, szczawiu, szpinaku.

Uwaga! Warzywa i owoce jedz wyłącznie na surowo, w postaci surówek oraz zup warzywnych przyprawianych ziołami, warzyw duszonych, pieczonych.

Nie jedz innych pokarmów: chleba, mięsa, kasz, oleju, nabiału, nie pij kawy, alkoholu.

Ponad 155 000 kobiet i mężczyzn odkryło już tę w 100% naturalną metodą oczyszczania ciała z toksyn i zanieczyszczeń…

Kliknij i sprawdź»


Miłego dnia 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s