Koktajle pełne witamin


Koktajle pełne witamin4 witaminowe koktajle

Koktajle są łatwo przyswajalne i sycące. Szklanka takiego napoju dostarczy Ci wiele cennych składników.

Mogą poprawić odporność, ale także polepszyć nastrój i sen. Poprawią apetyt, a przy problemach z zaparciami ułatwią wypróżnienia.

Są podporą zdrowia – dostarczą Ci nawet kilkunastu dobroczynnych składników, m.in.:

  • białko;
  • tłuszcz;
  • węglowodany;
  • błonnik;
  • chlorofil;
  • witaminy i minerały.

Nie zawierają pustych kalorii (od których możesz utyć) oraz sztucznych dodatków. Do tego są proste w przygotowaniu – na ich przygotowanie potrzebujesz nie więcej, niż kilka minut.

Uwaga! Koktajl możesz przygotować na pierwsze lub drugie śniadanie, kolację, a także zawsze, gdy masz ochotę… na deser.

Koktajl cytrusowy na lepszą odporność

Składniki: 1 pomarańcza | 1 mandarynka | 1 dojrzała gruszka | 1 marchewka | woda niegazowana (do rozcieńczenia)

Przygotowanie: marchew opłucz, oczyść. Umytą gruszkę, obierz ze skórki i wydrąż gniazdo nasienne. Miąższ gruszki i marchew pokrój na mniejsze kawałki, przepuść przez sokowirówkę. Z cytrusów wyciśnij sok. Wymieszaj z sokiem z gruszki i marchwi.

Uwaga! Jeśli sok jest za gęsty dodaj wodę. Ten koktajl dostarczy Cu pokaźną dawkę witaminy C.

Koktajl mleczny dla zdrowia kości i zębów

Składniki: 1/2 szklanki mleka | 1/2 szklanki jogurtu naturalnego | 2 banany obrane ze skórki | kilka mrożonych (w sezonie – świeżych) truskawek

Przygotowanie: rozmroź truskawki (świeże opłucz pod bieżącą wodą i usuń z nich szypułki). Zmiksuj z mlekiem, jogurtem i bananami.

Uwaga! Razem z koktajlem do Twojego organizmu trafi wapń w najlepiej przyswajalnej formie.

Koktajl malinowo-miętowy na poprawę apetytu

Składniki: 1/2 szklanki świeżych lub mrożonych malin | 1/2 szklanki mleka | 1/2 szklanki jogurtu naturalnego | 2-3 listki mięty

Przygotowanie: delikatnie opłucz owoce i zmiksuj je z mlekiem, jogurtem oraz miętą.

Koktajl bananowy na lepszy sen

Składniki: 1 dojrzały obrany banan | 1 szklanka ciepłego mleka | 1 łyżka miodu lipowego | 1 łyżka masła orzechowego (bez cukru) | szczypta cynamonu | szczypta mielonego siemienia lnianego

Przygotowanie: wszystkie składniki zmiksuj ze sobą.

Uwaga! Koktajl dostarczy Ci wyciszającego tryptofanu.

Pewien naturalny „defekt” w układzie trawiennym sprawia, że zaczynasz chorować. Ale istnieje łatwy sposób na to, żeby ten defekt naprawić i osiągnąć dobre zdrowie…

Kliknij i sprawdź»

Miłego dnia 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s