5 sposobów na płaski brzuch


5 sposobów na płaski brzuchPłaski brzuch

Niewielki brzuszek możesz skorygować bez trudu.

Uwaga! To ważne nie tylko ze względów estetycznych. Tłuszcz, który odkłada się w rejonie pępka sprzyja zaburzeniom przemiany materii i zwiększa ryzyko wielu groźnych chorób, m.in. cukrzycy i miażdżycy.

Jak się go pozbyć?

Dieta na płaski brzuch

Posiłki komponuj z tych produktów: cukinia, indyk, dorsz, papryka, pomidory. Dodawaj do nich oliwę z oliwek i olej rzepakowy (2 łyżki dziennie). W ten sposób dostarczysz organizmowi witamin, minerałów i białka niezbędnego silnym i zwartym mięśniom.

Uwaga! Błonnik reguluje pasaż jelitowy i zapobiega zaparciom.

Jeśli dobrze tolerujesz mleko, jedz też produkty nabiałowe (bez tłustych serów). Zawierają kazeinę i laktozę, które zapobiegają skokom cukru we krwi i atakom głodu.

Uwaga! Z diety wyklucz chleb pszenny, napoje gazowane, słodycze, tłuste zupy i wieprzowinę, które sprzyjają fermentacji w jelitach i wzdęciom brzucha.

Probiotyk na płaski brzuch

Żywe kultury bakterii to Twój sprzymierzeniec. W Twojej codziennej diecie nie może zabraknąć jogurtu, maślanki, kefiru. Jedz dużo kiszonek (kapustę i ogórki).

Uwaga! Dzięki bakteriom probiotycznym poprawisz trawienie (schudniesz), zwiększysz wchłanianie składników odżywczych, zapobiegniesz nadmiernej produkcji gazów (mogą zwiększyć obwód talii nawet o 10 cm).

Zioła na płaski brzuch

Rewelacyjnie działają koper włoski i mięte, które rozkurczają jelita i ułatwiają trawienie. Pij je na zmianę z rumiankiem, odkażającym układ pokarmowy, oraz herbatkami owocowymi.

Dania posypuj babką płesznik.

Uwaga! Ogranicz sól, a zwiększa ilość kminku, majeranku, cynamonu, tymianku, pieprzu i szałwii.

Jaki suplement na płaski brzuch?

Wybieraj spalacze termogeniczne, które zwiększają tętno spoczynkowe (zużywasz więcej energii). Wypróbuj też blokery węglowodanów albo tłuszczu. Są też specyfiki hamujące apetyt i pobudzające metabolizm.

Uwaga! Zażywanie suplementu połącz z codzienną aktywnością, np. szybki spacerem.

Napinaj brzuch

Możesz codziennie robić kilkadziesiąt „brzuszków” albo, równie skuteczne, a łatwiejsze, ćwiczenia izometryczne.

Z wyprostowanymi plecami wciągnij brzuch, napnij mięśnie i licz do 25. potem rozluźnij brzuch na 10 sekund i znów napnij (20 razy). Powtarzaj 3 razy dziennie.

Ćwiczenia możesz robić wszędzie, np. przed komputerem, na przystanku autobusowym albo leżąc na dywanie. Efekty powinny być widoczne po trzech tygodniach.

Uwaga! Jeśli Twój brzuch jest duży, a nogi i ramiona szczupłe i stosowane diety nie dają efektu, badaj się. Tłuszcz na brzuchu może sygnalizować cukrzycę, jajniki policystyczne.

Czy masy kałowe w jelicie to twój cichy zabójca?

Kliknij i sprawdź»

Miłego dnia 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s