Jak domowymi sposobami obniżyć cukier we krwi?


Domowe sposoby na obniżenie cukru we krwi

Zastosuj te sposoby, a w ciągu tygodnia przestaną dokuczać Ci skoki poziomu cukru we organizmie, a poza tym nie będziesz czuł się ociężały, senny i nieustannie zmęczony.

Dietetyczne triki na obniżenie poziomu cukru we krwi

1. Na śniadanie jedz produkty, które są bogatym źródłem białka, bo zawierają węglowodany złożone niepowodujące wzrostu cukru we krwi. Sięgnij po jajka, ser biały, kasze jaglaną i fasolę.

Pasta z fasoli: szklankę fasoli (np. z puszki) wrzuć do blendera, dodaj ząbek czosnku, 2 łyżki oliwy z oliwek (oleju rzepakowego), po 1/2 łyżeczki tymianku, oregano i ziół prowansalskich i łyżeczkę soku z cytryny. Zmiksuj.

Jedz z ciemnym pieczywem najlepiej na śniadanie (1-2 kromki).

2. Gdy złapie Cie ochota na coś słodkiego, nie sięgaj po czekoladę, zjedz 5 suszonych moreli lub miseczkę borówek (mogą być mrożone).

3. Minimum pół godziny przed obiadem, pij szklankę soku z dyni, który pobudzi trawienie i obniży wysoki poziom cukru po posiłku. Stosuj przez co najmniej miesiąc.

Koktajl z dyni: 1/2 szklanki surowej dyni zmiksuj ze szklanką wody. Do smaku możesz dodać odrobinę korzenia imbiru i szczyptę cynamonu. Pij przez miesiąc, raz dziennie, pół godziny przed posiłkiem.

4. Jeśli dopadanie Cie kryzys jedzeniowy, zapal świecę o zapachu wanilii. Jej słodka woń pomoże Ci oddalić myśl o zjedzeniu ciasta lub batonika.

Ziołowa terapia na obniżenie poziomu cukru we krwi

Pij raz dziennie, najlepiej po południu herbatkę z liści morwy białej lub kozieradki. Zalej wrzącą wodą łyżeczkę jednego z ziół, zaparz 10 minut, a gdy przestygnie wypij.

Zioła regulują wchłanianie się cukrów w organizmie.

Oddychanie pomaga w obniżeniu poziomu cukru we krwi

1. Ćwicz przed każdym posiłkiem – to oddechowe ćwiczenie obniża poziom hormonu stresu i tym samym nie dopuszcza do wzrostu cukru we krwi:

weź głęboki wdech nosem licząc do 5, wypuść powietrze ustami i też licz do 5. Powtórz 5 razy.

2. Ćwicz 3 razy dziennie przed posiłkami:

połóż się, umieść rękę na brzuchu, weź głęboki oddech. Jeśli zrobisz to prawidłowo, ręka uniesie się. Wytrzymaj 2 sekundy, zrób wydech, także przez 2 sekundy. Powtórz 6 razy.

To tzw, oddychanie przeponą. Dzięki niemu uspokoisz nerwy, przywrócisz harmonię w całym ciele i nie będziesz miał skoków poziomu cukru w organizmie.

Jeśli należysz do grupy ludzi, którzy nie znoszą lekarzy i środków farmakologicznych, jeśli zależy Ci na zdrowiu i cenisz sobie niekonwencjonalna medycynę i alternatywne podejście do lecznictwa, czytaj dalej, a będziesz mógł poznać sekret, czym jest naprawdę zdrowe odżywianie…

Czytaj dalej»

Miłego dnia 😉

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s