Kuracja na problemy jelitowe wywołane nadmiarem fruktozy i laktozy


Kuracja na problemy jelitowe wywołane nadmiarem fruktozy i laktozy Kuracja na problemy jelitowe

Letnie produkty sezonowe świetnie smakują – zwłaszcza w połączeniu z mlekiem czy jogurtem. Dlatego tak trudno powstrzymać się od ich jedzenia. Niestety niektóre osoby dopadają potem dolegliwości podobne do zatrucia: wzdęcia i bolesne biegunki, burczenie i uczucie przelewania w brzuchu.

Uwaga! To nadmiar cukrów owocowych i mlecznych mógł wywołać podrażnienie jelit oraz zaburzenia trawienia. Dobra wiadomość: po wydaleniu źle tolerowanych związków, organizm się wyciszy. Jeśli to się powtórzy, warto zrobić wodorowy test oddechowy, który da odpowiedź, czy organizm dobrze wchłania cukry.

Jak przeprowadzić kuracje na problemy jelitowe wywołane nadmiarem fruktozy i laktozy?

Dzień 1 kuracji na problemy jelitowe: głodówka dla uspokojenia podrażnionego układu pokarmowego.

By uniknąć odwodnienia, pij wodę i płyny izotoniczne z apteki – z elektrolitami i odrobiną glukozy (by nie stracić energii) Organizm musi usunąć produkty, które mu zaszkodziły, aby potem roz[ocząc proces regeneracji uszkodoznej śluzówki jelit.

Uwaga! Woda może być przegotowana lub mineralna, ale koniecznie niegazowana.

Dzień 2 kuracji na problemy jelitowe: ryż i rumianek.

Wprowadź 5 małych posiłków z rozgotowanego białego ryżu na wodzie z dodatkiem soli. Ryż jest delikatny dla układu pokarmowego. Jest też dobrym źródłem energii. Oprócz tego pij napar z rumianku, który działa łagodząco. Herbatę z rumianku pij dwa razy dziennie po szklance.

Dzień 3 kuracji na problemy jelitowe: bułka i ziemniaki.

Możesz włączyć gotowane ziemniaki, a na kolacje – bułkę pszenną, która delikatnie wspomoże regenerację nabłonka jelit i dostarczy energii. Dodaj do jadłospisu probiotyki z apteki.

Uwaga! Ziemniaki uzupełnią potas utracony w czasie biegunki i dostarczą witaminy C.

Dzień 4 kuracji na problemy jelitowe: wzbogać jadłospis.

O gotowane mięso drobiowe, gotowane ryby i warzywa niewzdymające, jak ogórki, cukinia, dynia, jarmuż, sałata, pomidory. Po tygodniu wprowadź dużo warzyw bogatych w witaminę C, np. paprykę.

Uwaga! Na początku lepiej jedz gotowane jarzyny.

Zregeneruj i oczyść wątrobę…

Kliknij i sprawdź»

Miłego dnia 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.